web adlı üyeden alıntı:
beyler diyet.canavari.com
21
●1.929
- 19-05-2006, 08:16:29Misafiristerse google'ın anasayfasında çıksın, istemem şahsen.diet yerine diyet yazmaktansa, google banlasın beni daha iyi.ki site çok kötü ayrıca.bir sitenin iyi olabilmesi için bence temel kurallardan birisi, yönlendirden uzantı almamasıdır.insanın tüyleri ürperiyor siteye giriş yaparken, nereden ne açılacak diye.
- 19-05-2006, 15:29:47http://www.google.com.tr/search?hl=t...btnG=Ara&meta=
diyet canavarı kan kaybetmiş
1nci sayfada sonuncu
1nci sayfada sonuncu