• 19-05-2006, 01:30:38
    #19
    web adlı üyeden alıntı:
    adam diyet yazinca 2.sirada cikiyor..
    git yonlendir.comla konus cak 100 ytl al domaini.
    emeğe saygı anlayışın bu olsa gerek..
  • 19-05-2006, 08:16:29
    #20
    Misafir
    isterse google'ın anasayfasında çıksın, istemem şahsen.diet yerine diyet yazmaktansa, google banlasın beni daha iyi.ki site çok kötü ayrıca.bir sitenin iyi olabilmesi için bence temel kurallardan birisi, yönlendirden uzantı almamasıdır.insanın tüyleri ürperiyor siteye giriş yaparken, nereden ne açılacak diye.
  • 19-05-2006, 12:59:29
    #21
    @e-net . kardeş ortada emek yok..

    @Iuciusandre . arama motorlarından hit almak için mükemmel bir yöntem
  • 19-05-2006, 15:29:47
    #22
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...btnG=Ara&meta=
    diyet canavarı kan kaybetmiş 1nci sayfada sonuncu