isterse google'ın anasayfasında çıksın, istemem şahsen.diet yerine diyet yazmaktansa, google banlasın beni daha iyi.ki site çok kötü ayrıca.bir sitenin iyi olabilmesi için bence temel kurallardan birisi, yönlendirden uzantı almamasıdır.insanın tüyleri ürperiyor siteye giriş yaparken, nereden ne açılacak diye.