merhaba
daha önce birçok yerde gördüm böyle hackleyenlere dava açma konusunu.saırım r10 da da bir ara yaşanmıştı.
bu konuda detaylı bilgi alabilirmiyiim?
örnek soru:
1 site sahibi olduğumuzu nasıl kanıtlarız?
2 hackerın kim olduğunu nasıl buluruz?
3 bu dava ne kadar sürer?
4 dava sonucunda hapis yada para cezası ne var?
5 diğer herhangi tüm bilgileri öğrenmek isterim.
teşekkürler
internet sitesini hackleyenlere dava açmak
5
●843
- 15-09-2007, 13:34:13Üyeliği durdurulduHackleyen adam index mi attı? İndex attıysa zaten orada şu hacker bu site ıvır zıvır yazar.
Sen bu kanıtları alıp savcılığa gidersin. Savcılık soruşturma açar, senin mağduriyetine göre 234/1 ya da 234/2 den ( yanlış hatırlamıyorsam) davasını açar. 234/1 den açmaz tahminimce çünki veri kaybetme veri yönlendirme çıkar elde etme gibi durumlarda 234/2 devreye giriyor bu da 2 ile 5 yıl arası yargılanması. dava yı da asliye ceza mahkemeleri bakıyor, yaşı 15 den küçük ise ailesi de bu durumda nasibini alıyor.
Ayrıca demeden de edemiyeceğim, herkes bu tür konular açıyor hacklenmedir, saldırıdır ama daha dava açtım ben diyeni duymadım, bu işte kaybedeceğiniz hiçbir şey yok, savcılığa suç duyurusunda bulunmak size maddi bir zarar vermez, davaya katılıp temyiz hakkı elde etmek istiyorum dersen, avukat tutmak zorunda değilsin, onun içinde bir mahkeme gideri olmayacak, davayı kaybedersen de maddi bir zararın olmaz, kazanırsan zaten sorun yok
Türkiyede artık bu tür olaylara önem veriliyor, bileşim suçlarına daha fazla önem veriliyor, bu kadar korkmayın gidin savcılığa beyanda bulunun
- 15-09-2007, 17:57:48
Türkiyede artık bu tür olaylara önem veriliyor, bileşim suçlarına daha fazla önem veriliyor, bu kadar korkmayın gidin savcılığa beyanda bulunun