merhaba
daha önce birçok yerde gördüm böyle hackleyenlere dava açma konusunu.saırım r10 da da bir ara yaşanmıştı.
bu konuda detaylı bilgi alabilirmiyiim?
örnek soru:
1 site sahibi olduğumuzu nasıl kanıtlarız?
2 hackerın kim olduğunu nasıl buluruz?
3 bu dava ne kadar sürer?
4 dava sonucunda hapis yada para cezası ne var?
5 diğer herhangi tüm bilgileri öğrenmek isterim.

teşekkürler