• 11-09-2007, 23:24:01
    #1
    Kurumsal Üye
    Bugün normalden biraz fazla trafik yiyen forumda gzip sıkıştırma özelliğini gördüm.Bildigim kadarıyla bu özellik sayesinde trafik kullanımı azaltılabiliyor.

    Bu işlemin herhangi bir olumsuz yanı varmıdır (başka tarayıcılarda hata vs.) ? Bu konu hakkında bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim.
  • 11-09-2007, 23:39:58
    #2
    yok eğer server desteklioyrsa kullan bence çok sorun olmuşsa.
  • 12-09-2007, 01:17:41
    #3
    Kurumsal Üye
    Teşekkürler bi deneyeyim sorun olmaz inş.
  • 12-09-2007, 17:41:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir zararı yoksa iyi birşeye benziyor, olan trafikte etkisi varsa birde zararı yoksa .gzip yapmalı ? Bir zararlını yada olumsuz yönünü gören varmı ?
  • 12-09-2007, 17:51:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    .gzip dediğiniz olay,
    browserların çoğunun çözebileceği şekilde sıkıştırılarak gönderme durumu,
    evet banddan tasarruf ettirir.
  • 12-01-2009, 09:32:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tmp dizininin çabuk dolmasına neden oluyor.