Bugün normalden biraz fazla trafik yiyen forumda gzip sıkıştırma özelliğini gördüm.Bildigim kadarıyla bu özellik sayesinde trafik kullanımı azaltılabiliyor.

Bu işlemin herhangi bir olumsuz yanı varmıdır (başka tarayıcılarda hata vs.) ? Bu konu hakkında bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim.