saldırı mı alıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
saldırı mı alıyorum
16
●
885
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
saldırı mı alıyorum
1
2
20-12-2010, 01:32:33
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
şu anda web sitem açmıyor. saldırı mı alıyorum acaba :/ sayaca baktım böle bişiler var
biraz önce site açıldı online sayısı x2 olmuştu. ve şu an yine gitti. acaba şu an saldırı mı var ?
20-12-2010, 01:34:14
#2
dEaTh
kıskanan çok eröL naparsin.
20-12-2010, 01:36:46
#3
XmD
evet hocam sanırım saldırı aliyorsunuz. deathin dediği gibi kıskanan çok.
20-12-2010, 01:37:59
#4
UMUT
o sayfanın adını değiştirme imkanın varmı 1 gecelik düzelir diye umud ediyorum
20-12-2010, 01:40:00
#5
Erol
Üyeliği durduruldu
değiştirsem de, site hata vermiyor. yine siteye yönlendiriyor. sorguları iptal edicem bakalım nolcak
20-12-2010, 01:41:39
#6
Erol
Üyeliği durduruldu
evet geldi site. bakalım nolcak.
20-12-2010, 01:46:49
#7
PamukBilisim
Hit saldırısı var.
Hangi siteden geliyor öğrenebilirseniz şu teknik ile engelleyebilirsiniz
header yada footer'a şöle bir kod;
$ref=$_SERVER["HTTP_REFERER"];
if ($ref=="http://www.hangisitedengeliyor.com"){Header("Location:htt p://www.google.com.tr");}
hangisitedengeliyor.com'u hangi siteden geldigini bulup düzeltin sorun hallolucaktır.
20-12-2010, 01:48:40
#8
Erol
Üyeliği durduruldu
web sitem asp malesef. php değil.. sayacta göstermiyor nerden geldiğini..
20-12-2010, 01:51:10
#9
XmD
Useragentleri bir dosyaya kaydettirin 10 dakikalik saldırılar hep aynı useragenti yolluyorsa o useragenti farkli url ye yollayın botlar referer yollamaz büyük ihtimal.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler