saldırı mı alıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
saldırı mı alıyorum
16
●
885
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
saldırı mı alıyorum
1
2
20-12-2010, 02:01:09
#10
Salihweb
etiketleri geçici olarak kaldırmanı tavsiye ediyorum veya son yapılan saldırı sql i aşırı yorduğundan mysql server has gone away diye uyarı alıyorsundur muhtemelen. o sayfa etiket sayfası ise etiketleri geçici olarak deaktif et
20-12-2010, 02:02:27
#11
Erol
Üyeliği durduruldu
kaldırdım etiketleri düzeldi. online sayısıda düşüyor yavaştan.. bakalım bu sefer nabıcak..
20-12-2010, 02:13:10
#12
Salihweb
rasgele videolar sayfasına saldırabilir çünkü eğer scripti yazan arkadaş random çektiyse aynı etkiyi gösterebiliri
20-12-2010, 02:34:21
#13
Erol
Üyeliği durduruldu
sadece son arananlar kısmı etiketleri çekiyordu. şu anda ana sayfaya saldırıyor. ama henüz kapanmadı site..
burdan yazdıklarımı görür mü bilmiyorum ama, eğer yakalarsam çok fena olucak...
20-12-2010, 02:52:50
#14
Salihweb
ben sana birşey söyleyim bu kişi muhtemelen iframe ile kasıyor
<script language='JavaScript' type='text/javascript'>
if (top.location != self.location) top.location = self.location;
</script>
Bunu kullan hit gelsin
Fırsata çevirmek senin elinde
20-12-2010, 02:58:31
#15
rnmks
eröl siteyi yolla bakam bi lo
20-12-2010, 03:03:41
#16
Erol
Üyeliği durduruldu
@salihweb yaptım onu
rain gönderiyorum. yalnız yapalı 5-10 dk oldu. saldırı hala devam ama, nerden geliyor site adresi neden çıkmadı?
20-12-2010, 12:30:39
#17
Erol
Üyeliği durduruldu
******** hala saldırmaya devam ediyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler