• 13-05-2006, 22:54:20
    #10
    Vega adlı üyeden alıntı:
    babamın iş yerinden pc yi açık bıraksam hafta sonu 4gb kendi kendine otomatik upload yapsa 4gb 2günde biter mi acaba
    bağlantı 512ADSL olması lazım
    toplam dosyalar 4gb ama 600tane kadar dosya var ve sunucuya upload yapılacak sunucuda hiç site bulundurulmuyor şuan
    bu konuyla ilgili öneriniz varsa çok sevinirim ne yapmalıyım
    kendi pc mi kasmak istemiyorum.
    Bizde bu bilinç olduktan sonra ileriye gidemeyiz diye düşünüyorum.
    Acaba babanızın iş yerinden değilde kendi PC nizden neden yapmıyorsunuz. Bu uploadı..
  • 13-05-2006, 23:10:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ErsaT adlı üyeden alıntı:
    Bizde bu bilinç olduktan sonra ileriye gidemeyiz diye düşünüyorum.
    Acaba babanızın iş yerinden değilde kendi PC nizden neden yapmıyorsunuz. Bu uploadı..
    bu kanıya hemen nasıl vardın acaba. belki evinde bilgisayarı yok. belki bağlantısı daha kötü. babasının iş yeri derken devlet dairesi falan mı anladın? belki kendi dükkanları. bilemiyorum sadece erken yargılama diye söyledim.
  • 14-05-2006, 01:57:42
    #12
    Ben yargılama yapmadım. Yargılama yapamamda. Sadece bi soru yönelttim...

    Alıntı
    Acaba babanızın iş yerinden değilde kendi PC nizden neden yapmıyorsunuz. Bu uploadı..
  • 14-05-2006, 09:01:57
    #13
    bu kadar komik soru da ilk defa görüyorum sanane kardeşim istediğim yerden yaparım upload sebebini de yazdım oraya kendi internetimi kasmamak ayrıca iş yeri de babamın kendi şirketi yani
    sabah sabah şok oldum yav böyle bir anlamsız tavrına upload yapmakla bilincin ne alakası var çok şaşırtıcı
    neyse
  • 14-05-2006, 10:02:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ErsaT adlı üyeden alıntı:
    Bizde bu bilinç olduktan sonra ileriye gidemeyiz diye düşünüyorum.
    bu cümlen için söylemiştim.
  • 14-05-2006, 10:06:00
    #15
    gereksiz bi yazi yazmışsın ErsaT.
  • 14-05-2006, 10:10:13
    #16
    Misafir
    Arkadaşlar, konuyu daha fazla dağıtmayın, çözüm önerileriniz var ise buyrun.
  • 25-05-2006, 00:03:17
    #17
    Yeni okuyorum belkide çok geç kaldim. Ama remote control die bir program war bilfisayar açik kaldiği sürece sen kendi evinden o bilgisayari kontrol edebilirsin yani eğer program durursa devam ettirebilirsin. Çok iyi bir program
  • 25-05-2006, 01:37:17
    #18
    şuana kadar yaklaşık olarak 300/400 gb upload yapmışımdır.. 512 bağlantı ile..

    50 mb lık bir dosya ortalama 11kb/s ile ( normalde 12 ama biz kıvırma payıda koyalım ) saatte 40 mb yükleyebilirsin gerisini hesaplamakta basit sanırım 40*24=? * 2 = 1920 mb olsun olsun 2 gb olur... bu mesajımın bu konu için olmasa bile ilerleyen çalışmalarında faydası olacağını sanıyorum... bu tarz yüklemeler için bilgisayarını kasmak istemiyorsan sabah erken saatlerde 2024 int kafelere gideceksin. sen uploadını başlatacak çayını söyleyecek ve cafenin arşivinde hangi oyunlar var ise onlarla oyalanmaya çalışacaksın