ErsaT adlı üyeden alıntı:
Bizde bu bilinç olduktan sonra ileriye gidemeyiz diye düşünüyorum.
Acaba babanızın iş yerinden değilde kendi PC nizden neden yapmıyorsunuz. Bu uploadı..
bu kanıya hemen nasıl vardın acaba. belki evinde bilgisayarı yok. belki bağlantısı daha kötü. babasının iş yeri derken devlet dairesi falan mı anladın? belki kendi dükkanları. bilemiyorum sadece erken yargılama diye söyledim.