Selam beyler,
Bilen, gören vardır;
Günlerdir owned Vbulletin lisansı arıyorum en fazla 95$ verebileceğimi söylüyorum hiç mi satan yok var tabi...
Neyse konu tam olarak bu değil.
Konu şu;
Alacak birini bulmayı bekliyim mi yoksa 1 yıllık yerinden lisans mı alayım ?
Vbulletin Lisansı Hakkında
13
●989
- 08-09-2007, 17:00:54Üyeliği durduruldu
- 08-09-2007, 17:07:18Üyeliği durdurulduBırakan var sonra vazgeçen var bırakan var sonra yok olan var
95$ ne kadar yapıyor zaten 125 ytl para yapıyor 130 ytl isteyen adam 95$ a neden bırakmasın ?
Satan varsa alabilirim
Görüşleriniz nelerdir ? Yıllık mı alsam ? - 08-09-2007, 17:21:41İkinci el lisans 100$ almıştım benAkbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi alacağın kişi sağlam olcak yoksa 100ytl bile satanlar var
- 08-09-2007, 17:24:25Üyeliği durdurulduAlsam mı yıllık almasan mı?
Bi de yıllık alsam güncellemeleri yapabilir miyim parasız ?
Modlar, temalar ücretsiz mi ?