Selam beyler,
Bilen, gören vardır;
Günlerdir owned Vbulletin lisansı arıyorum en fazla 95$ verebileceğimi söylüyorum hiç mi satan yok var tabi...

Neyse konu tam olarak bu değil.

Konu şu;
Alacak birini bulmayı bekliyim mi yoksa 1 yıllık yerinden lisans mı alayım ?