• 29-08-2007, 01:24:03
    #19
    @informatique yok rakip olmadık.. benim alanım farklı

    @ENKiDU inş. dediğin gibi olur.. hayırlısıyla açsam şu siteyide

    @bowfinger herkes geliri iyi diyordu niye hevesimi kırıyorsunki şimdi ayrıca bende pm attım babamı yakalarsam yaparız birşeyler
  • 29-08-2007, 01:43:37
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı Olsun
  • 29-08-2007, 03:30:01
    #21
    تصبحي على خير

    Ne yazıyor burda bilin bakalım

    Google translate sağolsun çeviriyor
  • 29-08-2007, 10:45:23
    #22
    google translate mükemmel birşey


    صباح الخير
  • 29-08-2007, 11:37:58
    #23
    bizde yanlış bir anlayış var korece site açsam tutarmı japonca atsam kazanırmıyım malayca açsam noolur portekiz reklamları ii kazandırıyor mu :S arapça site açacaksında düşün simdi kaç tane arap ülkesi kaç tane arap wm var mutlaka senin yapacağın dalda onlarda proje yapıyorlar ilk arapça site yapmayı aklına getiren sen değilsin sadece türkiyede arap sitesi açan ilk olabilirsin ama bu da bir işe yaramaz
  • 29-08-2007, 11:39:15
    #24
    Üyeliği durduruldu
    2k hit yapsan bile çok iyi para kazanırsın adsense den
    çünkü araplara bilgi sunduğun zaman karşılığını vermeye çalışacaktır diye düşünüyorum...
  • 29-08-2007, 11:47:22
    #25
    PrDxNdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demin aklıma arapça bir site açma fikri geldi
    Site sadece araplara yönelik olacak. %100 arap hiti yani
    şimdi birkaç sorum var,
    1- Büyük bir ihtimal adsense kullanıcam sitede. Getirisi iyi olurmu?
    2- Bir an önce iyi hit sağlamam için(iyi hit dediğim 2k yeter.. fazlasına gerek yok) ne yapmam lazım..
    düzenlendi..
    arapça site olayı denendi kazançları sağlam ve yüksek. Sen de bir duyum aldın demekki açmak istiyor aç bence kaybedecek birşey yok.
  • 29-08-2007, 12:11:04
    #26
    Alıntı
    çünkü araplara bilgi sunduğun zaman karşılığını vermeye çalışacaktır diye düşünüyorum...
    kimse biliçli olarak adsense reklamlarına tıklamaz zaten reklam olunduğunu herkes bilse kazançlar çok düşer
  • 29-08-2007, 12:15:58
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaş kaç senin?