Konu
Arapça site açsam..
29-08-2007, 01:24:03
#19
PrDxNdR
@informatique yok rakip olmadık.. benim alanım farklı
@ENKiDU inş. dediğin gibi olur.. hayırlısıyla açsam şu siteyide
@bowfinger herkes geliri iyi diyordu niye hevesimi kırıyorsunki şimdi
ayrıca bende pm attım
babamı yakalarsam yaparız birşeyler