niçin imageshack kullanmıyorsun?

Bana diyorsan dostum 5 yıldır uploader gibi takılan bir adamım ve tinypice uğramayalı 1 yıldan fazla oldu, 1 yıldırda sadece imageshack kullanıyorum.
Bu arada tinypice attığımız afişler capslar yalan oldu buda ister istemez can sıkar, ve onları yenilemek gerçekten zor iş.
Valla en güzeli ingiltere lokasyon vps alıp kendi resim hostumu açmak daha iyi.
images çok iyi ama ister istemez ülkemizde yavaş kalıyor buda site açılış süresini uzatıyor, buda arama motorları tarafından - bir puan oluyor.
Yoksa imageshack sitesine attığım 3 yıl önceki resimler duruyor.Tinypic ise silinen resimler yerine böyle antin kuntin resimler geliyor ya adamı verem ediyor.
Neyse olan oldu, en güzeli kendi resim sitemizi açmak.