• 17-10-2010, 08:37:50
    #10
    DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arslan abi açaım abi bi tane site niye yabancılardan meded umuyoruz. kullandıgımız çogu site yabancı bizde yapacak kapasite yok mu ?

    forumda o kadar hosting konusu açılıyor sınırsız trafik felan. güzel bir isim bulup güzel birde tasarım en sadesini bunuda güzel bir reklamla yayacagız. reklam, link, ticaret kaygısı güdülmeyecek bir şey.. başkasına vereceğimiz 2$ bizim vatandaşın cebine gitsin.
    Yıllardır Türk dosya hosting veya resim hosting sitelerini kullanmaya çalıştık ama değişmeyen tek şey yüklediğimiz dosyalardan olduğumuzdur.Hepsi eninde sonunda pes etti kapandı çünkü Türkiye hala rapid hotfile vs. çıkaracak kapasitede değil.Şahsi görüşüm Türk upload sitesi ise yüklemiyorum gelecek vaadetmiyor.
    Konuda dönecek olursak bende imageshack kullanıyorum ve bu zamana kadar hiç bir resmim silinmedi çokda memnunum.
  • 17-10-2010, 10:30:52
    #11
    DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arslan abi açaım abi bi tane site niye yabancılardan meded umuyoruz. kullandıgımız çogu site yabancı bizde yapacak kapasite yok mu ?

    forumda o kadar hosting konusu açılıyor sınırsız trafik felan. güzel bir isim bulup güzel birde tasarım en sadesini bunuda güzel bir reklamla yayacagız. reklam, link, ticaret kaygısı güdülmeyecek bir şey.. başkasına vereceğimiz 2$ bizim vatandaşın cebine gitsin.
    Programlama
  • 17-10-2010, 10:38:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    www.ressim.net kullanın. günlük 10k ya yakın resim yükleniyor.

    tinypic in de suyu ısındı anlaşılan.
  • 17-10-2010, 15:22:40
    #13
    imageshack ten şaşmam.

    forumlarımda imageshack dışındaki sitelerden resim yüklemeyi yasakladım.1 senedir bu yasak var rahatım.
  • 17-10-2010, 16:13:39
    #14
    imagesupload nokta infoyu sanırım aktif etmem lazım artık, öyle böyle resim silmemiş tinypic gerçi 1 yıldır imageshack kullanıyorum, paylaşımlarda olan resimler uçmuş hadi onada eyvallah dedik birde o resimler yerine abzürt resimler gelmezmi insanı verem ediyor.
  • 17-10-2010, 16:17:53
    #15
    niçin imageshack kullanmıyorsun?
  • 17-10-2010, 16:25:59
    #16
    Netkomik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niçin imageshack kullanmıyorsun?
    Bana diyorsan dostum 5 yıldır uploader gibi takılan bir adamım ve tinypice uğramayalı 1 yıldan fazla oldu, 1 yıldırda sadece imageshack kullanıyorum.

    Bu arada tinypice attığımız afişler capslar yalan oldu buda ister istemez can sıkar, ve onları yenilemek gerçekten zor iş.

    Valla en güzeli ingiltere lokasyon vps alıp kendi resim hostumu açmak daha iyi.

    images çok iyi ama ister istemez ülkemizde yavaş kalıyor buda site açılış süresini uzatıyor, buda arama motorları tarafından - bir puan oluyor.

    Yoksa imageshack sitesine attığım 3 yıl önceki resimler duruyor.Tinypic ise silinen resimler yerine böyle antin kuntin resimler geliyor ya adamı verem ediyor.

    Neyse olan oldu, en güzeli kendi resim sitemizi açmak.
  • 19-10-2010, 13:04:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hala resimler silinmeye devam ediyor şaşırdım kaldım
  • 19-10-2010, 16:38:17
    #18
    imageshack.us Her zaman