arslan abi açaım abi bi tane site niye yabancılardan meded umuyoruz. kullandıgımız çogu site yabancı bizde yapacak kapasite yok mu ?
forumda o kadar hosting konusu açılıyor sınırsız trafik felan. güzel bir isim bulup güzel birde tasarım en sadesini bunuda güzel bir reklamla yayacagız. reklam, link, ticaret kaygısı güdülmeyecek bir şey.. başkasına vereceğimiz 2$ bizim vatandaşın cebine gitsin.
Yıllardır Türk dosya hosting veya resim hosting sitelerini kullanmaya çalıştık ama değişmeyen tek şey yüklediğimiz dosyalardan olduğumuzdur.Hepsi eninde sonunda pes etti kapandı çünkü Türkiye hala rapid hotfile vs. çıkaracak kapasitede değil.Şahsi görüşüm Türk upload sitesi ise yüklemiyorum gelecek vaadetmiyor.
Konuda dönecek olursak bende imageshack kullanıyorum ve bu zamana kadar hiç bir resmim silinmedi çokda memnunum.