• 09-10-2010, 21:29:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, arkadaşlar siteme radyo eklicem bir sitede gördüm player çook hoşuma gitti http://anadoluyakasi.org bunun hazırı yada buna benzer birşey varsa yada böyle birşey nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
  • 10-10-2010, 02:31:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, arkadaşlar siteme radyo eklicem bir sitede gördüm player çook hoşuma gitti http://anadoluyakasi.org bunun hazırı yada buna benzer birşey varsa yada böyle birşey nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
    sitenin neresinde video player göremedim
  • 10-10-2010, 02:52:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    En üstte radyo player istek hattı fln yazıyor
  • 10-10-2010, 02:57:37
    #4
    Joomlanın bir eklentisi olmalı.. Öyle araştırmayı deneyin.
  • 10-10-2010, 03:35:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aradığınız tam olarak bu olmasada sadece radyo yayınlamak için Aquamp Player'i önerebilirim,sayfa geçişlerinde yayında kesilmez. Azcık bilginiz varsa Aquam player'ede zaten istek paneli gibi bişey yapabilirsiniz.
  • 10-10-2010, 06:51:55
    #6
    <object classid="clsid:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" width="468" height="40" align="left" id="Player2">
    <param name="URL" value="http://siteadresinnnn.com:2323" />
    <param name="volume" value="100" />
    <param name="playCount" value="100" />
    <param name="uiMode" value="mini" />
    <embed src="radyo.wax" align="left" border="0" width="100%" height="25" type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=windows&amp;sbp=mediaplayer&amp;ar=M edia&amp;sba=Plugin&amp;"></embed>
    </object>

    işini görür umarım
  • 10-10-2010, 07:19:26
    #7
    hocam iframe ile yapılmış basit bişey scripti felan yoktur manuel yapıcaksın

    Goksel1994 arkadaşımızın Dedigi Aquam player Öneririm. Çok Güzel Temalarıda Var
    Eğer onuda yapamam Diyorsan PM at Yardımcı olurum.
  • 10-10-2010, 12:58:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Pm attım
  • 10-10-2010, 15:43:36
    #9
    Bahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm attım
    akşam iş yerine geçtigim zaman konunuzla ilgilenecem