Radyo için player
12
●141
- 09-10-2010, 21:29:53Üyeliği durdurulduMerhabalar, arkadaşlar siteme radyo eklicem bir sitede gördüm player çook hoşuma gitti http://anadoluyakasi.org bunun hazırı yada buna benzer birşey varsa yada böyle birşey nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
- 10-10-2010, 02:31:36Üyeliği durduruldusitenin neresinde video player göremedimBahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2010, 02:52:01Üyeliği durdurulduEn üstte radyo player istek hattı fln yazıyor
- 10-10-2010, 03:35:59Üyeliği durdurulduAradığınız tam olarak bu olmasada sadece radyo yayınlamak için Aquamp Player'i önerebilirim,sayfa geçişlerinde yayında kesilmez. Azcık bilginiz varsa Aquam player'ede zaten istek paneli gibi bişey yapabilirsiniz.
- 10-10-2010, 06:51:55<object classid="clsid:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" width="468" height="40" align="left" id="Player2">
<param name="URL" value="http://siteadresinnnn.com:2323" />
<param name="volume" value="100" />
<param name="playCount" value="100" />
<param name="uiMode" value="mini" />
<embed src="radyo.wax" align="left" border="0" width="100%" height="25" type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=windows&sbp=mediaplayer&ar=M edia&sba=Plugin&"></embed>
</object>
işini görür umarım - 10-10-2010, 07:19:26hocam iframe ile yapılmış basit bişey scripti felan yoktur manuel yapıcaksın
Goksel1994 arkadaşımızın Dedigi Aquam player Öneririm. Çok Güzel Temalarıda Var
Eğer onuda yapamam Diyorsan PM at Yardımcı olurum. - 10-10-2010, 15:43:36akşam iş yerine geçtigim zaman konunuzla ilgilenecemBahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle