hocam iframe ile yapılmış basit bişey scripti felan yoktur manuel yapıcaksın

Goksel1994 arkadaşımızın Dedigi Aquam player Öneririm. Çok Güzel Temalarıda Var
Eğer onuda yapamam Diyorsan PM at Yardımcı olurum.