• 07-10-2010, 18:23:54
    #1
    merhaba arkadaşlar Bu SİTEDEKi gibi yan tarafa facebook beğen butounu koymak istiyorum nasıl yapacağım eklenti mi kod mu yardımcı olursanız sevinirtim iyi günler
  • 07-10-2010, 22:55:46
    #3
    bu adrese ek olarak facebook sayfa yönetim panelinizdende alabilirsiniz.
  • 08-10-2010, 23:13:41
    #4
    iyide hocam bunlarda like yazyor onu değiştiremiyorum beğen nasıl yazacak teşekkürler
  • 09-10-2010, 00:26:28
    #5
    Hocam orda " with , hight " Background ayarlarını sen yap sonra Kodu iste ondan sonra sitenizde eklenecek yere kodu yerleştirin zaten otomatik Çıkacaktır.
  • 09-10-2010, 00:29:56
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende şeyi beceremedim bi, her girdiğin sayfayı ayrı ayrı beğen varya onu yapamadım yardımcı olabilecek varmı ?
  • 09-10-2010, 00:31:39
    #7
    bende kendi siteme yapma çalışayım eğer uyarsa söylerim webfurkan
  • 09-10-2010, 00:40:44
    #8
    Like yazmasının nedeni browser dil ayarından kaynaklanıyor. Browser dili neyse o dile göre gösteriyor.

    Bu kodu eklerseniz her sayfanın adresine göre kendi değiştir.
    Alıntı
    <script type="text/javascript">document.write('<iframe src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?href='+encodeURIComponent(location.href)+ '&layout=standard&show_faces=true&width=470&action =like&font=verdana&colorscheme=light&height=20" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:470px; height:20px;"><\/iframe>');</script>
    width, height, font bunları kendinize göre değiştirin.
  • 09-10-2010, 01:02:59
    #9
    hocam teşekkürler.. dediginiz gibi yaptım ama.. Yazı rengini ? nasıl ayarliyacagız ? bilginiz varmı onu css den mi çekiyor ? mesela benim arka plana göre sönük kaldı facebok yazı renkleri ?

    Edit:

    şipşak olarak buldum teşekkürler &colorscheme=light& yerini &colorscheme=dark& ile değiştirdim