• 31-07-2005, 18:24:21
    #1
    Misafir
    Bu Alem Mp3 Sİtesİ Dİe Bİr Sİte Var Hatta Bu Forumda Takiliyor Sahİbİ Bu Kadar Rezİllİk Olmaz Adam Sİtene Mp3 Koymus Sarkİnİn Ortasİnda Alemmp3.com Da Dİyor . Bu Kadarda Olmaz Yuh Mp3 Sİtemİsİn Yoksa Reklam Ajansİmİ Bunu Arabada Dİnlİyİm Dİyeceksİn Gelde Rezİl Olma Burdan Sahİbİne Seslenİyorum Bu Kadar Da Rezİl Olma Bence..... Bİr İŞ Yaparken İŞİn ... Cikartma Kusurabakma Ama Hİç Bİr Mp3 Sİtesİnde Bu Yok. Gordum En Rezİl Sİte Sen Oldun.... Bu Şeye Benzedİ Sarkİyİ Sen YapmİŞsİn Demosunu Dİnletİyorsun Mİllete Sankİ... En İyİ Sİte Suan Bence illamp3.com Klarnet.net muzikhane.com Tek Gecerİm.... Ornek Al
  • 31-07-2005, 18:33:20
    #2
    Misafir
    cogu sitesinin adını yazıyor mp3lere...
  • 31-07-2005, 18:38:12
    #3
    bende demin böle bir başlık açmayı düşündüm ama vaz geçmiştim , yalnız bu başlığı görünce bir iki satır yazmadan edemicem , mp3 ün ortasında işte en kral biziz en yeni mp3ler bizde diyeni ilk kez duydum bence çok komik olmuş ( şarkınında içine edilmiş ) ben bu tip mp3 indirdiğim bir yere user olarak asla bir daha girmem, bence bu tip şeylere dikkat edin reklamda bir yere kadar yapılır
  • 31-07-2005, 20:11:15
    #4
    Misafir
    K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
    cogu sitesinin adını yazıyor mp3lere...
    dedin normal bişey adam sarkinin titlesine reklamini yapabilir ama bizim dedimiz sarkinin arasina bir kişi daha giriyor.....
  • 31-07-2005, 20:24:18
    #5
    Bunu yapana rezil denilmez.
    Kibarca yakışmadığı söylenir. Ne o hemen rezil felan filan ?
    Hadi rezil dedin. Yazının sonuna başka mp3 sitelerini neden yazıyorsun ?
    Sana hangi siteleri beğeniyorsun diye soran oldu mu?
    Yoksa hangi siteleri begendiğini belirtmek için mi başlık açıyorsun ?
    Adamın reklam stratejisi bu. Ben olsam, elimde imkan olsa aynısını yapardım.
    Çünkü bu yaptığımı beğenmeyip "rezil" yakıştırması yapan kişiler bir daha siteme uğramazdı (!).
    Bu sitenin sahibi ile hic bir alakam yoktur. Sadece düşüncelerimi yazdım.
  • 31-07-2005, 21:11:08
    #6
    Misafir
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    Bunu yapana rezil denilmez.
    Kibarca yakışmadığı söylenir. Ne o hemen rezil felan filan ?
    Hadi rezil dedin. Yazının sonuna başka mp3 sitelerini neden yazıyorsun ?
    Sana hangi siteleri beğeniyorsun diye soran oldu mu?
    Yoksa hangi siteleri begendiğini belirtmek için mi başlık açıyorsun ?
    Adamın reklam stratejisi bu. Ben olsam, elimde imkan olsa aynısını yapardım.
    Çünkü bu yaptığımı beğenmeyip "rezil" yakıştırması yapan kişiler bir daha siteme uğramazdı (!).
    Bu sitenin sahibi ile hic bir alakam yoktur. Sadece düşüncelerimi yazdım.
    nedemek ya topici acan benim konuyu yazan ben sana sormadan topic acmiyayım ben ozaman istedim begendim siteden sanane adam gibi siteler bunlar dedik digerleri boş beleş siteler.... ne oldu siten varda buraya da goremedin diye gucunemi gitti....
  • 31-07-2005, 21:20:04
    #7
    taki adlı üyeden alıntı:
    nedemek ya topici acan benim konuyu yazan ben sana sormadan topic acmiyayım ben ozaman istedim begendim siteden sanane adam gibi siteler bunlar dedik digerleri boş beleş siteler.... ne oldu siten varda buraya da goremedin diye gucunemi gitti....

    Hım. Pardon çocuklarla çok ufalmadıkları taktirde muattap olmamak gibi bir prensibim var.
    Ayrıca Mp3 sitem yok. Ve mp3 sitem olsaydı emin ol o saydığın siteler arasında olurdu. -Ki Tr'de bana göre en iyi Mp3 sitesinin (Mp3 sayısı, Hit bakımından) eski sahibiyim.
  • 31-07-2005, 21:20:39
    #8
    Misafir
    taki adlı üyeden alıntı:
    nedemek ya topici acan benim konuyu yazan ben sana sormadan topic acmiyayım ben ozaman istedim begendim siteden sanane adam gibi siteler bunlar dedik digerleri boş beleş siteler.... ne oldu siten varda buraya da goremedin diye gucunemi gitti....
    koptum son cümlene ya
  • 31-07-2005, 21:26:57
    #9
    Misafir
    Bende şu şekilde bir yorum yapayım site sahibinin kendini övmesi yerine kullanıcının o siteyi övmesini tercih ederim. Mp3lerin üzerinde Alt+F3 tıklayıp içindeki kısma yazdığımızda ve salt okunur yaptığımızda kullanıcıların %90 belkide daha fazlası dokunmuyor reklamlara. Zaten kimse uğraşmıyor herkez dinlediği parçaya bakar reklamlarla uğraşanlar sadece site sahipleri. Yayınlarken başka sitenin reklamı olmasın diye değiştiriyor

    Yorumumu sadece ilk mesaja yanıt olarak yazdım.