Bunu yapana rezil denilmez.
Kibarca yakışmadığı söylenir. Ne o hemen rezil felan filan ?
Hadi rezil dedin. Yazının sonuna başka mp3 sitelerini neden yazıyorsun ?
Sana hangi siteleri beğeniyorsun diye soran oldu mu?
Yoksa hangi siteleri begendiğini belirtmek için mi başlık açıyorsun ?
Adamın reklam stratejisi bu. Ben olsam, elimde imkan olsa aynısını yapardım.
Çünkü bu yaptığımı beğenmeyip "rezil" yakıştırması yapan kişiler bir daha siteme uğramazdı (!).
Bu sitenin sahibi ile hic bir alakam yoktur. Sadece düşüncelerimi yazdım.