ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Bunu yapana rezil denilmez.
Kibarca yakışmadığı söylenir. Ne o hemen rezil felan filan ?
Hadi rezil dedin. Yazının sonuna başka mp3 sitelerini neden yazıyorsun ?
Sana hangi siteleri beğeniyorsun diye soran oldu mu?
Yoksa hangi siteleri begendiğini belirtmek için mi başlık açıyorsun ?
Adamın reklam stratejisi bu. Ben olsam, elimde imkan olsa aynısını yapardım.
Çünkü bu yaptığımı beğenmeyip "rezil" yakıştırması yapan kişiler bir daha siteme uğramazdı (!).
Bu sitenin sahibi ile hic bir alakam yoktur. Sadece düşüncelerimi yazdım.
nedemek ya topici acan benim konuyu yazan ben sana sormadan topic acmiyayım ben ozaman istedim begendim siteden sanane adam gibi siteler bunlar dedik digerleri boş beleş siteler.... ne oldu siten varda buraya da goremedin diye gucunemi gitti....