• 02-10-2010, 02:40:34
    #10
    yeniden baktim email gelmemis bana tek gelen bir email var sizden profilimi güncellemem icin.
    Neyse bunlar sorun degil ben sizin calisma pernsibinizden cok menunum.
  • 02-10-2010, 09:23:35
    #11
    saat 10 damı acılacakmış?
  • 02-10-2010, 13:50:54
    #12
    Hala bakım devam ediyormu?
  • 02-10-2010, 13:55:58
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    Benim vps geldi. Saatini bilmiyorum ama 12 gibi açıktı.
  • 02-10-2010, 14:13:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    benim server orda ama almanya.
  • 02-10-2010, 14:24:32
    #15
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim vps geldi. Saatini bilmiyorum ama 12 gibi açıktı.
    Bazı sunucular açılmış bazıları daha açılmamış.Bizim kide açılmamış Niye acep
  • 02-10-2010, 14:33:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Benim sitelerde açıldı (: siteler gidince sanaldan kopuyorum (:
  • 02-10-2010, 14:38:37
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı sunucular açılmış bazıları daha açılmamış.Bizim kide açılmamış Niye acep
    Düğmeye basmayı unumuşlardır
  • 02-10-2010, 14:44:50
    #18
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Bu arada iletişim ve kişisel bilgileri eksik yada yanlış olanların hizmetini kesme hakkımız saklıdır diye bir mail aldım.

    Bilgisi olmayanların bilgisine..

    Sonra vay ben duymadım, vay ben görmedim demeyin.