Bu arada iletişim ve kişisel bilgileri eksik yada yanlış olanların hizmetini kesme hakkımız saklıdır diye bir mail aldım.

Bilgisi olmayanların bilgisine..

Sonra vay ben duymadım, vay ben görmedim demeyin.