• 29-04-2006, 14:58:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar kaliteli bir alışveriş sitesi kuralım bir-kaç kişi kafa kafaya verip. İlgilenenler varsa görüşelim derim
  • 29-04-2006, 15:16:25
    #2
    tabi de
    ne gibi ihitiyaçlarımız olcek ??

    madi manevi ?

    bi de kazık yeme ihtimalimiz.. ??
  • 29-04-2006, 15:20:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    siz kurun ben arkadan gelecem
  • 29-04-2006, 16:01:42
    #4
    Seni bekliyoz koş o zaman.. :P
  • 29-04-2006, 16:16:31
    #5
    The Hawk adlı üyeden alıntı:
    Merhaba arkadaşlar kaliteli bir alışveriş sitesi kuralım bir-kaç kişi kafa kafaya verip. İlgilenenler varsa görüşelim derim
    uçuk fikir,
    birbirini tanımayan insanların biraraya gelmesi zor,
    kaç kişi yapacak nasıl yapacak belli değil,
    bu iş çok zor bir iş,
    hiç gerçekleştirilememe ihtimali çok yüksek,.vs
    vs
    vs

    ama bunlar bir tarafa fikir için kutlarım aramızdan birilerinin bu işi yapıp çok büyük kazançlar elde etmeyeceğini kimse bilemez. Bu nedenle her ne kadar başı sonu çizilmemiş olsa da fikir için tebrik ederim

    girişecek kişiler olur ise başarılar dilerim...

    saygılar...
  • 29-04-2006, 20:04:34
    #6
    sağolun yaw
    ama bende umutsuzluğa düştüm neyse
  • 29-04-2006, 20:14:15
    #7
    Vergii Maliye artı belli bir maliyet var sadece nette bitmiyor olay gerçi tahmin edersiniz prosedürü çok
  • 29-04-2006, 23:47:50
    #8
    Bu isler böyle webden olmaz
  • 30-04-2006, 09:36:49
    #9
    sermaye koy acalım :P