The Hawk adlı üyeden alıntı:
Merhaba arkadaşlar kaliteli bir alışveriş sitesi kuralım bir-kaç kişi kafa kafaya verip. İlgilenenler varsa görüşelim derim
uçuk fikir,
birbirini tanımayan insanların biraraya gelmesi zor,
kaç kişi yapacak nasıl yapacak belli değil,
bu iş çok zor bir iş,
hiç gerçekleştirilememe ihtimali çok yüksek,.vs
vs
vs

ama bunlar bir tarafa fikir için kutlarım aramızdan birilerinin bu işi yapıp çok büyük kazançlar elde etmeyeceğini kimse bilemez. Bu nedenle her ne kadar başı sonu çizilmemiş olsa da fikir için tebrik ederim

girişecek kişiler olur ise başarılar dilerim...

saygılar...