• 19-09-2010, 16:51:44
    #1
    arkadaşlar msn son sürümde win 7 için çoklu msn sorununu giderebilen var mı ?
  • 21-09-2010, 14:38:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://windowslive.com/desktop/messenger bu değilmi son sürüm dediğiniz.Şayet buysa ben çoklu msn kullanabiliyorum sorun yok yani.Sistemimde win7.