çoklu msn sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
çoklu msn sorunu
1
●
55
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
çoklu msn sorunu
19-09-2010, 16:51:44
#1
beachturk
arkadaşlar msn son sürümde win 7 için çoklu msn sorununu giderebilen var mı ?
21-09-2010, 14:38:32
#2
Maceracı
Üyeliği durduruldu
http://windowslive.com/desktop/messenger
bu değilmi son sürüm dediğiniz.Şayet buysa ben çoklu msn kullanabiliyorum sorun yok yani.Sistemimde win7.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler