Konu
çoklu msn sorunu
21-09-2010, 14:38:32
#2
Maceracı
Üyeliği durduruldu
http://windowslive.com/desktop/messenger
bu değilmi son sürüm dediğiniz.Şayet buysa ben çoklu msn kullanabiliyorum sorun yok yani.Sistemimde win7.