• 15-09-2010, 15:13:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaÅŸlar;

    Daha önce annelerimizin yaptığı gibi para günü düzenliyorum. Gün interet yolu ile olacaktır

    Her 15 günde bir cüzi bir miktarda para toparlanıp sırayla bir arkadaşa gönderilecek. Sonra size toplu olarak para geldiğinde değerlendirmesi kolay olacak. Bir çeşit kumbara gibisinden birşey

    Gelen toplu parayla ister site alırsınız, ister reklamınızı yaparsınız, ister link alırsınız ya da kişisel hayatınızda kullanabilirsiniz. Silver bölümünde yapıldı ve benim çok işime yaradı. Bende bunu herkese açmak istedim.

    Düşündüğüm 15 günde bir arkadaşa ödeme yapacağız ve ödeme miktarı 30 TL. 15 Kişi katılacak. Yani 420 TL toplanacak bir arkadaşta. Buda bir çok kişi için gerçekten çok güzel bir miktar. İstediğiniz gibi kullanabileceğiniz bir miktar.

    Ödeme konusunda sıkıntı olmayacak. Katılan arkadaşlar misli.com hesabı açacak. Ücretsiz olan bu hesaba para göndermek ve para çekmek ücretsiz. Böylece havale/EFT masraflarından da kurtulmuş oluyoruz.

    Ne yazık ki aramıza katılmak için bazı şartlarımız var.
    • 70 ve üzeri iTrader'a sahip olmak.
    • R10'a 2010'dan önce kayıt olmuÅŸ olmak.

    Bunlar güven meselesini kökten halledemese bile büyük bir bölümünü çözmüş olur.

    Ödeme önceliği iTrader ve üyelik tarihine göre hesaplanacaktır. Eski üye ve iTrader'ı yüksek olandan yeni üye ve iTrader'ı düşük olana doğru düşecektir. Ödemeyi aksatacaklar daha sonradan cayacaklara -iTrader verilir.

    Katılmak isteyenler konu altından yorum yazarlarsa listeye eklerim

    Katılanlar:
    utkuts
    MafyAlemi
  • 15-09-2010, 15:19:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    70 traderim yok ama katılmak istiyorum ödeme de vs. konularda sıkıntı olmaz uygunsa cevap bekliyorum hcm
  • 15-09-2010, 15:20:19
    #3
    Ben katılabilirim.
  • 15-09-2010, 15:20:40
    #4
    daha sonra şikayetim var kısmında çıkmasın para gününde paramı çaldı die D:
  • 15-09-2010, 15:21:26
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Pasta Börek yapılacak mı? Benim elimden hiç gelmez öyle şeyler.
  • 15-09-2010, 15:27:53
    #6
    bankaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 traderim yok ama katılmak istiyorum ödeme de vs. konularda sıkıntı olmaz uygunsa cevap bekliyorum hcm
    Üzgünüm gerçekten büyük bir para var ortada ne yazık ki yukarıdaki kriterlerden aşağı inemiyoruz.

    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben katılabilirim.
    Tamamdır ekledim

    osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha sonra şikayetim var kısmında çıkmasın para gününde paramı çaldı die D:
    O yüzden elimizden geldiğince güvenli arkadaşları seçmeye çalışıyoruz

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasta Börek yapılacak mı? Benim elimden hiç gelmez öyle şeyler.
    Zorunluluk yok ancak kargolarsan yeriz.
  • 15-09-2010, 15:30:30
    #7
    2008 de kayıt olmuşum ama traderim 5
  • 15-09-2010, 15:35:01
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynısını Silver grubunda yaptık biz 2 ay önce başladık bu hafta sonu bitiyor
    Sizede iyi eÄŸlenceler..
  • 15-09-2010, 15:35:39
    #9
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını Silver grubunda yaptık biz 2 ay önce başladık bu hafta sonu bitiyor
    Sizede iyi eÄŸlenceler..
    Katılmak istersen bekleriz Bu iTrader'la en başa koyarız seni