bankaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
70 traderim yok ama katılmak istiyorum ödeme de vs. konularda sıkıntı olmaz uygunsa cevap bekliyorum hcm
Üzgünüm gerçekten büyük bir para var ortada ne yazık ki yukarıdaki kriterlerden aşağı inemiyoruz.

MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben katılabilirim.
Tamamdır ekledim

osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha sonra şikayetim var kısmında çıkmasın para gününde paramı çaldı die D:
O yüzden elimizden geldiğince güvenli arkadaşları seçmeye çalışıyoruz

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pasta Börek yapılacak mı? Benim elimden hiç gelmez öyle şeyler.
Zorunluluk yok ancak kargolarsan yeriz.