Google Analystic mi Doğru, Webalizer mi ?
2
●63
- 12-09-2010, 00:57:23Üyeliği durdurulduUzun zamandır aklımda hep sormak istiyordum ama bu güne kısmetmiş. Yeni bir site açtım ve test aşamasındayım halen. Fakat karşılaştığım sorunla yine karşılaitım. Sitemi Google analystic e kaydettim ve ordan aldığım kodu da wordpress temasının index sayfasına yerleştirdim. Bunun yanında kullandığım hostingin kendi webalizer istatsitiklerini de takip ediyorum. Sorunum şu; mesela bu günkü webalizer ziyaretçi sayısı 102 olmasına karşın analytic sayfasına baktığımda 9 gösteriyor. Bu aradaki farkıbir türlü çözemiyorum. Acaba analystic kodunu index.php ye koydum diye analytic sadece index.php ye gelen ziyaretçiyi mi sayıyor yoksa webalizer aşırı bir sayı mı veriyor anlamadım. Bu konuda aydınlanmak istiyorum arkadaşlar
- 12-09-2010, 01:01:40kodu index sayfasına değil footer.php'ye ekle.
mesela r10.net ftp'sinde bir resim var diyelim. o resimi ben siteme eklediğimde o resme bakan her farklı kişiyi tekil hit sayıyor webalizer, analytics'te öyle birşey yok.
siten ne kadar yeni, mesela google'dan ziyaretçi alıyorsa direk konuya alıyordur % 99.
sayaç kodu da index.php'de olduğundan onu saymaz sistem çünkü kod yüklenmiyor konularda.
footer.php'ye ekleyerek tekrar dene, analytics zaten yine eksik sayacak webalizer'e göre ama arada böyle uçurum olmayacak.
- 12-09-2010, 01:28:28Üyeliği durdurulduEvet kodu footer e koymak daha mantıklı, ben neden dahaönce düşünemedim
Bu arada site daha 2 haftalık webalizere bakınca 1500 kusur zıyaretcı var ama 3 gunluk analytşcs de bu sayı 20 cıvarında