Evet kodu footer e koymak daha mantıklı, ben neden dahaönce düşünemedim Bu arada site daha 2 haftalık webalizere bakınca 1500 kusur zıyaretcı var ama 3 gunluk analytşcs de bu sayı 20 cıvarında