Konu
Google Analystic mi Doğru, Webalizer mi ?
12-09-2010, 01:28:28
#3
SecurityHome
Üyeliği durduruldu
Evet kodu footer e koymak daha mantıklı, ben neden dahaönce düşünemedim
Bu arada site daha 2 haftalık webalizere bakınca 1500 kusur zıyaretcı var ama 3 gunluk analytşcs de bu sayı 20 cıvarında