• 09-09-2010, 11:00:14
    #1
    Arkadaşlar 2 gün önce litespeed bir vps aldım. vbulletin forumumuz var 180.000 üye günlük 20k tekile geliyor. Bize dediler ki ayrıca xcache kurdurun vps ye daha iyi olur.

    Litespeed kurulu vps'ye xcache kurdursam faydası olurmu ne gibi bir işe yarar yardımcı olursanız sevinirim
  • 10-09-2010, 00:53:05
    #2
    arkadaşlar hiçmi bilen yok
  • 10-09-2010, 13:14:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu Konuda Baya Bi Başım Ağrımıştı. Loadlar vs Fırlıyordu Ram Yetersiz Kalıyordu (8) İkisini de Kurunca Tadına Doyum Olmuyor Gerçekten. Baya Rahatlarsınız, Bence Kurun Hiç Durmadan (:
  • 10-09-2010, 14:46:18
    #4
    Anladım hocam çok saolun. Başka fikri olan yokmu acaba birkaç kişiden daha yorum alsaydım
  • 10-09-2010, 15:47:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam çok saolun. Başka fikri olan yokmu acaba birkaç kişiden daha yorum alsaydım
    Fikir Almak Tabi ki Hakkın ama; Mert GÖKÇEİMAM ile Bizzat Bu Konu İçin Özel Konuştum, Durman Senin Aleyhine Bence Yani
  • 10-09-2010, 16:07:47
    #6
    Tamam hocam inş yan etki falan yapmaz
  • 10-09-2010, 16:29:04
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Kurulur pek tabiki.
  • 10-09-2010, 16:46:40
    #8
    başlıkta yazdığıyla konu da yazdığı farklı azıcık elazığlı.

    xcache kurulduğunu da o da biliyor fakat başlıkta bunu yanlış dile getirmiş.

    vps'den daha iyi verim alabilmek için xcache kurmayı öneriyor musunuz diye sormuş.

    vps verimini bilemeyeceğim de vbseo için xcache öneriliyor pythonx.

    http://forum.iyinet.com/php/81349-vb...-kullanin.html
  • 10-09-2010, 16:51:14
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Vps olması fark etmez, sonuçta xcache php sorgularını azaltan, cpu yerine ramlere yükü veren bir yazılım. Şu açıdan sıkıntı olabilir, ram miktarı düşüktür mysql kullanımı fazladır, o zaman cache için yeterli ram olmaz ise bu sefer swap durumu oluşur ve vps tıkanabilir.

    Bunun haricinde anlık yüksek yoğunluğua sahip vbulletin sitelerde, birde vbseo kullanılıyorsa xcache kullanılmalıdır muhakkak.