başlıkta yazdığıyla konu da yazdığı farklı azıcık elazığlı.

xcache kurulduğunu da o da biliyor fakat başlıkta bunu yanlış dile getirmiş.

vps'den daha iyi verim alabilmek için xcache kurmayı öneriyor musunuz diye sormuş.

vps verimini bilemeyeceğim de vbseo için xcache öneriliyor pythonx.

http://forum.iyinet.com/php/81349-vb...-kullanin.html