başlıkta yazdığıyla konu da yazdığı farklı azıcık elazığlı.
xcache kurulduğunu da o da biliyor fakat başlıkta bunu yanlış dile getirmiş.
vps'den daha iyi verim alabilmek için xcache kurmayı öneriyor musunuz diye sormuş.
vps verimini bilemeyeceğim de vbseo için xcache öneriliyor pythonx.
http://forum.iyinet.com/php/81349-vb...-kullanin.html