• 11-09-2010, 00:01:55
    #19
    En güzel index yarışmasında kendi dalında 1. seçtik Son yarışma sonucu bu olsun sitede. Ne diyelim, çoluk çocuk googleda birşey görüyor, hemen deniyorlar yine kopyala yapıştır ile. Birşey bildiklerinden değil, bu çocuklar site yapacak seviyede olmadıklarından güzel site görünce kıskanıp "bu kişide de site olmasın" diyerek bozmaya uğraşıyorlar. ALlah ıslah etsin, en kısa zamanda akıl fikir versin diyorum. Kolay gelsin.
  • 11-09-2010, 00:53:10
    #20
    hackleyen adamın nickini falan deşifre etseydin.
    Adını sanını illa bilen vardır. Adamın ismiyle deşifre edin bu sektörde kimse güvenip iş yaptırmasın.
  • 11-09-2010, 00:57:27
    #21
    İyi dökmüşünüz içinizi, geçmiş olsun hocam.

    Yakınlarda benimde başıma benzer bi olay geldi, bu tur olaylarla karşılaşan arkadaşlarım için onerim şikayet dilekcesi

    Ertesi sabah topyala bildiğiniz kadar delille, bir dilekce yazın dilekce ekinde topladığınız belgelerler savcılığa gidin, belki biraz uzar heykır arkadaşların yakalanması ama emin olun elde tutulur bir şeylerle giderseniz yakalanırlar.

    Ayrıca dilekcede zararınızıda yazın onuda bi güzel karşılarlar

    Sizin için pek mumkun değil sanırım yurt dışındasınız.
  • 11-09-2010, 01:36:48
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Yo hayır mümkün olmayacak birşey yok. Ancak zaten ben mesajımı girişe koydum. Allah ıslah etsin.
    Ayrıca şikayet dilekçesi için tescilli site olması gerekmiyor mu? Ben böyle biliyorum.
  • 11-09-2010, 15:42:54
    #23
    Hayır tescilli site olması gerekmiyor.

    Tekrardan geçmiş olsun hocam.
  • 11-09-2010, 16:13:25
    #24
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hackleyen adamın nickini falan deşifre etseydin.
    Adını sanını illa bilen vardır. Adamın ismiyle deşifre edin bu sektörde kimse güvenip iş yaptırmasın.
    Deşifre Etsede Birşey Olacağını Sanmıyorum.
  • 11-09-2010, 18:45:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Olacağı oldu artık önümüzdeki maçlara bakacağız. Artık 45 dk. oynayıp tıkanmayacağız inşallah. 90' + 2' oynayacağız...
  • 11-09-2010, 19:51:12
    #26
    sen daha komedi ye al iyiki resel değilmiş aynı hesapda başka siten yokmuş ayrıca yazdığına çok güldüm adam public_html yimi hacklesin

    Alıntı
    AMER HACKERLER SİTEDEKİ HERŞEYİ SİLDİM ARTIK "NAHHHH" HACKLERSİNİZ...
  • 11-09-2010, 19:54:50
    #27
    Usta yazı manyak olmuş