İyi dökmüşünüz içinizi, geçmiş olsun hocam.
Yakınlarda benimde başıma benzer bi olay geldi, bu tur olaylarla karşılaşan arkadaşlarım için onerim şikayet dilekcesi
Ertesi sabah topyala bildiğiniz kadar delille, bir dilekce yazın dilekce ekinde topladığınız belgelerler savcılığa gidin, belki biraz uzar heykır arkadaşların yakalanması ama emin olun elde tutulur bir şeylerle giderseniz yakalanırlar.
Ayrıca dilekcede zararınızıda yazın onuda bi güzel karşılarlar
Sizin için pek mumkun değil sanırım yurt dışındasınız.