Yo hayır mümkün olmayacak birşey yok. Ancak zaten ben mesajımı girişe koydum. Allah ıslah etsin.
Ayrıca şikayet dilekçesi için tescilli site olması gerekmiyor mu? Ben böyle biliyorum.