• 05-09-2010, 09:28:31
    #1
    Pazar sabahı uyanmışım ne güzel.Neti bir açtım sitem hacklenmiş.index atılmamış.
    Açık varsa reklam yapmaya gerek yokki sunucu sahibine mail atarsın olur biter.
  • 05-09-2010, 09:43:09
    #2
    Geçmiş olsun.
  • 05-09-2010, 09:54:52
    #3
    Cnq
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun
  • 05-09-2010, 09:55:00
    #4
    Gereksiz insanlar işte. Hangi team?
  • 05-09-2010, 09:57:02
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun hocam, veri kaybınız varmı...
  • 05-09-2010, 10:04:10
    #6
    public_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam, veri kaybınız varmı...
    Veri kaybım yok allaha şükür

    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz insanlar işte. Hangi team?

    Resim bu

  • 05-09-2010, 10:20:02
    #7
    İmzanızdaki Sitede Hala İndex Duruyor Hocam.Haberiniz Olsun.İyi Günler.
  • 05-09-2010, 10:24:55
    #8
    KaleBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzanızdaki Sitede Hala İndex Duruyor Hocam.Haberiniz Olsun.İyi Günler.
    İndex değil başka birşey var.
  • 05-09-2010, 11:24:29
    #9
    1990 Doğumluymuş genç heyqırımız

    http://s1len7.wordpress.com/about/