isimtescil.net giriş var mı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
isimtescil.net giriş var mı
6
●
470
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
isimtescil.net giriş var mı
31-08-2010, 01:40:20
#1
sonyabi
şu anda isimtescile giriş yapabilen var mı. bende değişik bir hata veriyor.
31-08-2010, 01:52:51
#2
sonyabi
cevapsız bir soru galiba. arkadaşlar bir deneyin de sorun bende mi anlayım.
31-08-2010, 01:55:17
#3
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Site açılıyor. Login de oldum problem yok
31-08-2010, 01:55:33
#4
tekil
sorun yok.
31-08-2010, 01:58:35
#5
if3Lc
Biraz once bende giremiyordum ama şu anda sorun gorunmuyor.
İsimtescil bu arada yapıyor bole şeyler
31-08-2010, 01:59:06
#6
sonyabi
bende şu anda denedim firefoxda hata verdi. explorer de hata yok. değişik bir durum.
31-08-2010, 02:00:12
#7
sonyabi
if3Lc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz once bende giremiyordum ama şu anda sorun gorunmuyor.
İsimtescil bu arada yapıyor bole şeyler
şöyle bir hata çıkıyo. sizde nasıl çıkıyodu.
"
İşlem Sırasında Hata Oluştu!<br /> Hata Mesajı:[object XMLHttpRequest]
"
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler