• 31-08-2010, 01:40:20
    #1
    şu anda isimtescile giriş yapabilen var mı. bende değişik bir hata veriyor.
  • 31-08-2010, 01:52:51
    #2
    cevapsız bir soru galiba. arkadaşlar bir deneyin de sorun bende mi anlayım.
  • 31-08-2010, 01:55:17
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site açılıyor. Login de oldum problem yok
  • 31-08-2010, 01:55:33
    #4
    sorun yok.
  • 31-08-2010, 01:58:35
    #5
    Biraz once bende giremiyordum ama şu anda sorun gorunmuyor.

    İsimtescil bu arada yapıyor bole şeyler
  • 31-08-2010, 01:59:06
    #6
    bende şu anda denedim firefoxda hata verdi. explorer de hata yok. değişik bir durum.
  • 31-08-2010, 02:00:12
    #7
    if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz once bende giremiyordum ama şu anda sorun gorunmuyor.

    İsimtescil bu arada yapıyor bole şeyler
    şöyle bir hata çıkıyo. sizde nasıl çıkıyodu.

    "İşlem Sırasında Hata Oluştu!<br /> Hata Mesajı:[object XMLHttpRequest]"