if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz once bende giremiyordum ama şu anda sorun gorunmuyor.

İsimtescil bu arada yapıyor bole şeyler
şöyle bir hata çıkıyo. sizde nasıl çıkıyodu.

"İşlem Sırasında Hata Oluştu!<br /> Hata Mesajı:[object XMLHttpRequest]"