Avrupadan Türkiyeye kargo ?
5
●108
- 21-08-2010, 11:06:5417 kilometre yolu 48 saat oldu getiremediler.kadiras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ucuz olduğu doğrudur ama bir o kadar da kalitesizdir.
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=ucuz+etin+yahnisi - 21-08-2010, 15:20:08Üyeliği durduruldunereyi arayacağımı pek bilmedimediğim için, burda önceden tecrübesi olan arkadaşlar vardır diye konu açtım.norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MNG yurtdışı işleri için Fedex ile anlaşmalıymış ancak oda bana 145 gibi rakamlar verdi 1 KG'lik paket için.
PTT ise sadece Türkyiden Yurtdışına gönderiyor sanırım.Tek seferlik olmadığı için işim bu bana baya pahalıya patlayack, en iyisi vazgeçeyim
, teşekkürler yardımlar için.


, teşekkürler yardımlar için.