ups en sağlıklısızı. Ama mecbur onunla yolla da anlamadığım şey niye belçika da araştırmayıp buraya konu açıyosun ?
nereyi arayacağımı pek bilmedimediğim için, burda önceden tecrübesi olan arkadaşlar vardır diye konu açtım.
MNG yurtdışı işleri için Fedex ile anlaşmalıymış ancak oda bana 145 gibi rakamlar verdi 1 KG'lik paket için.
PTT ise sadece Türkyiden Yurtdışına gönderiyor sanırım.Tek seferlik olmadığı için işim bu bana baya pahalıya patlayack, en iyisi vazgeçeyim

, teşekkürler yardımlar için.