• 20-08-2010, 23:00:37
    #10
    birçok fan sitem var. merak etme bir sorun olmaz ama yeri gelmişken iletişime geçtiğimizde bizlere dönüş yapmamalarına uyuz oluyorum. sallamıyorlar bizi sanki biz olmasak onlar olucakmış gibi.
  • 20-08-2010, 23:09:40
    #11
    Ben sadece izin alarak açmak istedim. Böylesinin daha uygun olacağını düşündüm, dönüş yapmadılar. Yapacak birşey yok ama açacağım kişiye saygım olduğundan birşey demiyorum
  • 21-08-2010, 15:02:29
    #12
    Arkadaşlar sanatçının menejeri ile görüştüm, izin vermediklerini söylediler. Siteyi açamıyorum
  • 22-08-2010, 01:26:56
    #13
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sanatçının menejeri ile görüştüm, izin vermediklerini söylediler. Siteyi açamıyorum
    Şu sanatçının adını özel mesajla atarmısın.
  • 22-08-2010, 02:03:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar ismini mi tecil ettiriyolar da karışıyolar. Aynı isim ve soyisimden yüzlerce kişi olabilir. Ne karışırlar.

    Türkiye de aynı isimden tek bir kişi yok ki. Mesela benim adım ve soyadım bir ünlünün adı ve soyadıyla aynı ise, kendi adım-soyadım.com domaini alamaz mıyım yani. İçerisinde de o sanatçıyla ilgili yasal şeyleri paylaşabilirim.
  • 22-08-2010, 12:51:04
    #15
    Siteyi açabilirim, açılamaz diye birşey yok ama izinsiz açmak istemedim. Bu arada ismini vermek istemiyorum