birçok fan sitem var. merak etme bir sorun olmaz ama yeri gelmişken iletişime geçtiğimizde bizlere dönüş yapmamalarına uyuz oluyorum. sallamıyorlar bizi sanki biz olmasak onlar olucakmış gibi.