• 24-04-2006, 00:13:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Çalışan sitenin sayacı var mı ?
  • 24-04-2006, 00:18:55
    #11
    ŞOK ! extreme türkiyeyi banladi

    şaka ehehe olurmu olur aslinda
  • 24-04-2006, 00:19:43
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizim canver.net te yeni sayılır çalışıyor alexis logoyu da küçültmüş
    http://t.extreme-dm.com/?login=canver
  • 24-04-2006, 00:20:16
    #13
    Misafir
    Geçici bir sorun var sanırım. Heyecan yapmayın. Düzelir. Bütün sitelerde öyle.
  • 24-04-2006, 00:21:26
    #14
    bütün siteler değil işte.. neyse bizde dsgnr kini kullanmaya başlarız, extreme in teknolojisi büyük değil.
  • 24-04-2006, 00:21:53
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benimde tüm hesaplar gitmiş. cortladı sanırım.
  • 24-04-2006, 00:23:13
    #16
    Misafir
    Son zamanlarda sürekli hata verip geçici bir süre çalışma var diyordu. Sanırım sorun ciddi ve çözmeye çalışıyorlar. 1-2 gün beklemek lazım. Daha ne olduğunu bile bilmiyoruz. Ani karar verip ani şeyler yapmamak lazım.
  • 24-04-2006, 00:23:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    benimkilerde finito olmuş
  • 24-04-2006, 00:25:43
    #18
    http://extremetracking.com/open;sum?login=iyinet çalışıyor :?