Demek 2.5 ile 8.5
Bizde 7.5 var 25 olmalı hım.

Sağol. Ama sorunumuz adsense değil. Sorunumuz adsense olmasa ne olacak ? Diğer reklam verenlerle olmaz bu iş. Verdiğin isimlerle görüşmüştüm bir kısmı ile. ****** reklam vs. işine giremeyiz çünkü site Kanal A'da kaç aydır hergün gösteriliyor.
Sitemiz için aylık 468*60 , 30 YTL çok mu fazla. Özgün içerik için herşeyi yapıyoruz. Üyelerimiz kaliteli,ziyaretçiler kaliteli anlamadım gitti.
Mp3 sitesi 30k gidip ona veriliyor reklam. Ama bize gelince yok

Ordan gelecek adam evet siteyi o gün 1 tekil kişi arttırır ama sonra.
Ancak pm atıp sonra reklam vermeyeceğiz çok pahalı diyenleri not ediyorum. 10 milyarda verseler bundan sonra reklamlarını almayacağım onların.