• 31-07-2007, 16:14:11
    #1
    Arkadaşlar şimdi katreklamı denedim bakalım nasıl diye. tık başına 0,023 verdi. Güvenilir deniyor ama çok az.

    Google adsense ile 2-3 ayda yine alıyoruz az uz. Ama peki adsense veya bunlar olmasa ne yapacağız biz ?

    Siteme reklam da vermiyor kimse :S 7k hit var. Kaliteli üye ve ziyaretçi ama aylık 20 ytl ye bile 468*60 reklam alamıyorum. Açtığım konular havada kalıyor.

    forum diye mi bu ? nedendir necidir hiç aklım almıyor
  • 31-07-2007, 16:39:39
    #2
    Reklam fiyatlarını ve site adresini bana atarmsın özel mesaj yolu ile . Teşekkürler .
  • 31-07-2007, 16:51:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ekmek aslanın ağzında bu gerçek

    kendimi artık ziyaretçilerime adadım,iyi vakit geçirsinler yeter..
  • 31-07-2007, 16:52:48
    #4
    Ok gönderdim.
  • 31-07-2007, 16:57:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kimse para vermez sana sen alırsın Daha girişimci ol.

    pm atmışsın nasıl yapcaz diye açıklayayım:

    Adsense kullanıyorsan adsense den o hitle ve o siteyle günde 10-15$ arası kazanç rahatlıkla sağlayabilirsin.Sitene baktım adsense reklamları uygun yerlerde ve uygun renklerde değil.Onları da ayarlamak gerek.[denemek için 2.5 k foruma koymuştum adsense reklamlarını ve 8.5$ gördü günlük].Adsense alternatifi yerlerden kazanmak istiyorum diyorsan forumda sürekli banner reklam veren arkadaşlar var:Marmara,Gladiator vs.Onlarla bi konuş.
  • 31-07-2007, 17:29:27
    #6
    Demek 2.5 ile 8.5
    Bizde 7.5 var 25 olmalı hım.

    Sağol. Ama sorunumuz adsense değil. Sorunumuz adsense olmasa ne olacak ? Diğer reklam verenlerle olmaz bu iş. Verdiğin isimlerle görüşmüştüm bir kısmı ile. ****** reklam vs. işine giremeyiz çünkü site Kanal A'da kaç aydır hergün gösteriliyor.

    Sitemiz için aylık 468*60 , 30 YTL çok mu fazla. Özgün içerik için herşeyi yapıyoruz. Üyelerimiz kaliteli,ziyaretçiler kaliteli anlamadım gitti.

    Mp3 sitesi 30k gidip ona veriliyor reklam. Ama bize gelince yok
    Ordan gelecek adam evet siteyi o gün 1 tekil kişi arttırır ama sonra.

    Ancak pm atıp sonra reklam vermeyeceğiz çok pahalı diyenleri not ediyorum. 10 milyarda verseler bundan sonra reklamlarını almayacağım onların.