Arkadaşlar şimdi katreklamı denedim bakalım nasıl diye. tık başına 0,023 verdi. Güvenilir deniyor ama çok az.

Google adsense ile 2-3 ayda yine alıyoruz az uz. Ama peki adsense veya bunlar olmasa ne yapacağız biz ?

Siteme reklam da vermiyor kimse :S 7k hit var. Kaliteli üye ve ziyaretçi ama aylık 20 ytl ye bile 468*60 reklam alamıyorum. Açtığım konular havada kalıyor.

forum diye mi bu ? nedendir necidir hiç aklım almıyor