• 22-04-2006, 21:52:07
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saol saol saol.. pekiya bu örümceği tüm sayfada nasıl yürütürüz?
  • 22-04-2006, 21:54:37
    #11
    bu örümcek hatun mu
    yaw bunu sayfaya koyarsak adsensebot aşık falan olur.zaten çıkmıyor forumdan.bu örümcegi tavlamaya gelir
  • 22-04-2006, 21:58:03
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı:
    bu örümcek hatun mu
    yaw bunu sayfaya koyarsak adsensebot aşık falan olur.zaten çıkmıyor forumdan.bu örümcegi tavlamaya gelir
    espri hoştu google nin örümceğini tavlayacan hea ?
  • 22-04-2006, 22:11:09
    #13
    Misafir
    Güzel olmuş tebrikler
    örümceklerden nefret ederim,iğrenirim
  • 22-04-2006, 22:12:01
    #14
    Misafir
    troy adlı üyeden alıntı:
    saol saol saol.. pekiya bu örümceği tüm sayfada nasıl yürütürüz?
    aslında imkansız değil.

    2 yol var benım bıldıgım swf to gif convertle gif yapıp bgroundda gifi çağırabılırsın sitene.Yada swf siteyi iframe şeklınde açarsın ama bu teknık olarak zor bi kaç işlem gerektırıyor.bence gife donustürüp dedıgımı yap yada kurcalamak lazım.daha ıyı bılgısı olan arkadaslar yazabılırler.
  • 22-04-2006, 22:31:12
    #15
    iyi fikir deniyeyim.. repler kapalı mı?
  • 23-04-2006, 01:42:12
    #16
    Misafir
    repler kapandı bana çok faza rep gelıyordu dengesizlik oluyomuş forumda.

    Misafir adlı üyeden alıntı:
    bu örümcek hatun mu
    yaw bunu sayfaya koyarsak adsensebot aşık falan olur.zaten çıkmıyor forumdan.bu örümcegi tavlamaya gelir
    hayır gaymış
  • 27-04-2006, 11:19:19
    #17
    Gold üye
    hoba ellerıne saglık super olmus benım sıte ıcınde boyle bısı yapsana bende sana rep verım olmazmı