repler kapandı bana çok faza rep gelıyordu dengesizlik oluyomuş forumda.

Misafir adlı üyeden alıntı:
bu örümcek hatun mu
yaw bunu sayfaya koyarsak adsensebot aşık falan olur.zaten çıkmıyor forumdan.bu örümcegi tavlamaya gelir
hayır gaymış