Konu
Örümcek Banner Benden olsun :)
23-04-2006, 01:42:12
#16
Labidu
Misafir
repler kapandı bana çok faza rep gelıyordu dengesizlik oluyomuş forumda.
Misafir adlı üyeden alıntı:
bu örümcek hatun mu
yaw bunu sayfaya koyarsak adsensebot aşık falan olur.zaten çıkmıyor forumdan.bu örümcegi tavlamaya gelir
hayır gaymış