troy adlı üyeden alıntı:
saol saol saol.. pekiya bu örümceği tüm sayfada nasıl yürütürüz?
aslında imkansız değil.

2 yol var benım bıldıgım swf to gif convertle gif yapıp bgroundda gifi çağırabılırsın sitene.Yada swf siteyi iframe şeklınde açarsın ama bu teknık olarak zor bi kaç işlem gerektırıyor.bence gife donustürüp dedıgımı yap yada kurcalamak lazım.daha ıyı bılgısı olan arkadaslar yazabılırler.